Idag är man ledig

Jag har ledig dag idag! ÅH! Onsdagar är bäst. Ska dock söka lite och skriva lite hemma till Projektarbetet, men ingen skola. Jag kan sitta i nattlinnet och bara vara ful och ofräsch och ÄNDÅ göra någon nytta! Sker inte ofta, vill jag lova.

Jag blir alltid lika besviken på gina tricot. Min stickade tjocktröja som jag köpte där, för någon vecka sedan, har redan tappat TVÅ knappar och det har även blivit hål vid axeln i en söm. HUR DÅLIGA ÄR DOM EGENTLIGEN? Jisses. Jag ska lämna tillbaka den. Funderar på om det kanske blir idag tillochmed. Nu när jag inte har något bestämt på schemat.

Jag taggar inför Coldplay! Åh, jag är så glad att jag ska se dom. Förstår ni hur lycklig man kommer vara? Hoppas bara att dom inte gör om sin tabbe, som på premiären, och inte spelar Fix You. Det vore en riktig besvikelse.


Nu ska jag äta frulle!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0