Första programmet av Idol...

...bestod till 96% av människor som sjöng fult och juryns namedropping av kändisar, vilket i sig var ganska småfjantigt. Jag blev så besviken på att de visade kanske 4 personer som gick vidare, och kanske 25 stycken som sög. Jag har ingen faktisk statistik, men det kändes så, och det räckte för att vara irriterande. Det jag dock vet är att INGEN hade gått vidare en HALVTIMME in i programmet. 20.30 hade inte EN ENDA gått vidare. Det skulle väl vara ett talangprogram? Eller? Visst, det är kul att se folk göra bort sig, men dom var ju inte så himla pinsamma, inte så som folk varit förut. Nu var det ju bara randomfolk som sjöng lite falskt. Jag är lite besviken. Jag hade velat se mer talangfulla personer träda fram. Kanske blir i andra städer än stockholm, dock. Det skulle inte förvåna mig.


Nu ska jag få massage av min underbara sötnos. Vi har haft världens underbaraste kväll. Skrattat och gosat hela tiden. Åh, det är så härligt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0