Få tummen ur

Jag måste kolla upp vad det är för fel på mig. Är jag laktosintolerant? Är jag glutenallergiker? Vad är jag? Något fel är det ju, och jag måste få tummen ur och kolla upp vad det är. Kan någon ringa vårdcentralen åt mig? Kan någon få mig att ta tag i det?

Min söta vän Angelique fick ju veta att hon INTE är laktosintolerant... hon är allergisk mot mjölk istället. Hoppas INTE jag fått någon sån skit. No offence, gumman, men jag tycker synd om dig. Åh, ångest! Jag vill inte ha något sånt där!

 

Nu blir det fiskpinnar och makaroner. Somnade förut och har sovit i några timmar. Är ashungrig och har massa huvudvärk. Kul.

Det som dock är mys är att Linus kommer hem snart. Åh, jag längtar. <3


Hej!

Kommentarer
Postat av: slicoooo

HAHA skkööön "nån sån skit" :P.. för skön e du isabelle :D TA TAG I DET NU BELLO det är mycket skönare när man vet!! puss på dig <3

2008-09-11 @ 21:49:51
URL: http://qlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0