Åh, vilken underbar dag!

Hur härligt är inte vädret idag, på en skala? Systrarna har åkt hem och jag sitter hemma och lyssnar på lite musik. Hilda åkte imorse vid 9 och Linus åkte en timme efter för att spela match. Linnéa och jag spelade lite kort och kollade lite tv. Efter det tog vi på oss ytterkläderna och tog med kameran för att ta lite fina höstbilder ute i det fina vädret. En helt tokmysig start på dagen! Synd bara att man har en såååååskamera... Jag vill ha en systemis!

Om en stund ska jag laga lite mat, och sedan duscha och fixa mig. Ska på bio med klassentjejorna ikväll. Patrik 1,5 blir det. Hoppas den är bra. Efter bion blir det nog lite plugg, som vanligt. Ska läsa kapitel 3 i "Kirre", hade jag tänkt.

Ha en fin dag!


Några av dagens höstbilder:
Modell: Linnéa
Fotograf: Jag










Synd att den här blev så suddig.


haha, så söt!


Hon är så bra på miner!



En helt underbar förmiddag med syster. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0