Åh, härliga sovmorgon

Idag börjar jag 12.30. Naizee. Vi ska bara ha Psykosocialt Arbete idag, sen blir det att promenera på stadens torg med min älskling Phi! Ska bli jättemysigt. Ska kolla på lite plagg tills ikväll. Utgång med alla tjejorna, är vad som bjuds. Det ska bli toktrevligt.

Stackars Natalie och Phi som var med på FRAMSIDAN av Nerikes Allehanda. Det var iofs inte det som var "stackars", utan det faktum att ungefär 80% av allt som stod var antingen påhittat eller helt missförstått. Meningar som stod i tidningen, hade aldrig lämnat någons mun. Vissa var HELT och hållet totalt fel. Skärpning NA! Dom kanske borde hålla koll på sina anställda?

Det är det iofs många som borde. Jag har fortfarande inte fått mina pengar. Idag ska jag ringa. Jag KRÄVER mina pengar.

Nu ska jag fixa mig lite och ta bussen till skolan!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, det är en mycket stark debatt som är igång gällande att ta bort skolavslutningar i kyrkan pga olika anledninger, ex diskriminering mot andra kulturer och religioner osv....



tycker du att skolavslutningarna ska fortsätta hållas i kyrkan eller inte?

2008-09-26 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0