Skopunkten - I like

Jag gillar att man får 3 skor för priset av 2. Det passar min budget, så att säga. Jag införskaffade mig 3 nya skor igår. Ska däremot byta stövlarna jag köpte, till en större storlek. Dom var lite lite för trånga.

Jag visar bilder på skorna senare... om jag orkar. Jag är skittrött och seg. Skönt som fasen med helg nu. Och ikväll ska jag och baby på bio - Arn 2. Vi ska fira vår förlovningsdag lite i efterskott. Myspys, med andra ord!


Snart ska jag möta Ilona. Vi ska till Ikea och kika på lite inredningssaker till hennes lägenhet. Ska bli kul! Jag älskar inredning.


Uppdaterar kanske senare.. Jo, just det - Jag ska till Ullared nästa lördag! Åh, ska bli så kul att få löpa amok och bara shoppa!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0