Sjukling Aronson

Jag är hemma. Jag är sjuk. Jag hatar förkylningar. Har lovat att hjälpa bror att flytta idag. Jag tror dock att Linus får hjälpa, jag får vila. Det låter bättre.

I helgen ska jag vara barnvakt. Linnéa sover hos mig på lördag. Vi ska ha lite tjejkväll med god mat, snacks och singstar. Kanske fixa håren och sminka oss lite.

Tack vare min förkylning blir det nog ingen utgång imorgon. Jag tror att jag åker hem till mamma och är lite social.

Saker jag måste göra:
- Ringa vårdcentralen
- Ringa tandläkaren
- Ringa Sjöborgs Fastigheter angående vår lgh
- Ringa gamla jobbet och kräva mina pengar (!!)

Jag har ingen ork, men jag veeet att jag måste.
Hjälp mig, någon?
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0