Rödtott

Idag kom min söta Natalie hit. Hon färgade mitt hår tokrött. Jag tror att jag gillart. Får se hur det blir när jag fixar det. Det är först då jag kan bestämma mig helt. Men jag gillar att det är blodrött. Lite uppiggande såhär i höstrusket.

Natalie och jag kollade även på BH 90210. Jag älskar att dom sänder massa gamla repriser på tv400. Brenda, Dylan, Brandon och hela gänget. Kulio!

Igår var jag med Ilona och hade en toppenmysig dag. Vi satt och fikade och pratade i någrat timmar och gick sen på stan. Åkte hem till henne och kollade på Grey's anatomy. Jag älskart.

Imorgon blir det Satin med tjejerna. Ska bli skitkul! Förfest hos Ilona.

Lördag är det först fira Hilda lillasyrran som gäller. 13 åååår! Och på kvällen ska jag till bror på inflyttningsfest. Ska bli kulkulkul det också!

Så härligt att träffa folk och vänner och familj och alla man bryr sig om. Jag behöver det.

Bilder på håret kommer imorgon, för alla intresserade.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0