Myskväll

Linnéa ligger i sängen och kollar på Lilla Melodifestivalen, Natta och Phi kikar dom med och svullar godis, och jag passar på att uppdatera bloggen lite. Vi har haft en jättemysig dag. Käkade pizza och sjöng lite singstar förut. Nu ska jag, natta och phi nog spela lite kort eller något.

Vi tog lite kort också... såklart.
Den här gången var det mycket mörkare ute, och när det är mörkt fungerar inte min kamera. Eller, bilderna blir inte så bra som jag önskar, men det är ändå kul med lite bilder för minnes skull.




















Phi är egentligen med på den här bilden, men hon vägrade låta mig ha med henne.


Avslutar med en underbart fin bild på Natta.

Tack för en myskväll tjejer!
Nu ska jag vara social.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0