Mitt smink är här!

Från Hongkong till mig i lilla Sverige. Jag rev upp paketet och var i extas när jag såg sminket. Jag såg framför mig hur snyggt det skulle bli med vissa färgkombinationer. Åh. Jag är glad.

Jag är även glad över att jag & baby hade tokmysigt igår. Vi såg Arn 2. Eller, den heter ju inte "Arn 2", men ni fattar. "Riket vid vägens slut", för er som inte förstod eller är väldans petiga. Den var jättebra! Jag tycker att det är extra roligt att Sverige har gjort en sådan typ av film, jag menar - det är ju inte allt för vanligt att de filmerna blir så bra.

Ikväll blir det fest hos Ilona. 20 år är finnepinnen! Grattis darling! <3
Sedan blir det utgång - Satin!


Här är mitt älskade smink, direkt från Hongkong:


Jag rev upp det...




Lite suddig...

Men här är en med blixt:


ÅÅH! Jag gillart!

Tack baby, för sminket!
Du är min sugardaddy <3


Kommentarer
Postat av: m...

Jag har en fråga... Hur gör du? Hur lyckas du alltid vara så lycklig med din kille? Hur lyckas ni alltid ha det så fint och bra, alltid så nykära, och så snälla mot varandra... ni kanske är ''the perfect couple'', i mina ögon är ni det. och jag avundas lite faktiskt. Ni verkar aldrig bråka eller ha några bekymmer, och det är så härligt att se er ihop, made for eachother helt enkelt...



Jag önskar att jag hade så med min kille, vi har varit tillsammans i 1 år nu, och den sista månaden har vi bara haft småtjafs, ser knappt varandra för han jobbar och har så mycket i skolan osv... och jag har all tid som helst och vill vara med honom jämt... men nu, nu vet jag inte längre...och när jag jämt läser din blogg så blir jag helt varm av eran kärlek. er enorma kärlek... jag vill också kunna hitta den, för min kille är precis som din L, min bästa vän och älskare precis som du skrev...



Du kanske kommer tro att jag är värsta idioten nu eller nåt som skriver till dig, men jag kunde inte hjälpa det... Du är en underbar tjej som har allt.

2008-10-12 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0