Lägenheten - lite info

Det var någon som ville veta lite info om vår lägenhet. Så här kommer det:

- Det är en etta på ca.30 kvadrat.
- Den ägs av Sjöborgs Fastigheter.
- Den ligger på Lövstagatan 11, på väster i Örebro.
- Det tar 5 minuter att gå till resecentrum, 7 minuter till centrum.
- Det är ett gammalt fint hus, så lägenheterna har höga tak och stora fönster.
- Lägenheten har inget direkt kök, utan det är väl snarare en kokvrå.
- Ingen ugn, bara frysfack. Däremot får man köpa vår frys och ugn som vi köpt till lägenheten, om man vill.
- Dusch, inget badkar.
- Lägenheten kostar 2300:- i månaden.
- Till lägenheten får man Tele2 Vision. En mängd olika kanaler. (Alla viktiga, enligt mig - 1,2,3,4,5,6,7,8,9, MTV, Tv400,tv4+) Vi valde även till sportkanaler, vilket var gratis.

Det bästa för oss vore ju om någon tog lägenheten så snabbt som möjligt, så vi slipper betala de 3 månaderna, men man vet aldrig med hyresvärdarna om de tycker att det är okej med 2ahandskontrakt ett tag osv.

Är det något mer du vill veta? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack tack, ska höra vad min pojkvän säger

jag återkommer

2008-10-28 @ 18:17:18
Postat av: H

okej, min kille är jätte jätte intresserad

så om du skulle kunna kolla upp om det går att flytta in, andrahandskontrakt osv.. och kanske ett nummer så hör han av sig så snabbt som möjligt.

take care!

2008-10-28 @ 18:24:50
Postat av: H

okej va bra, förlåt du får inte tro att jag är helt okänslig och ba ''vi vill ha din lägenhet osv'' haha, det är verkligen synd att ni måste flytta och så, det var nog inte ett enkelt beslut. Så jag menade inget elakt eller så.



kram kram

2008-10-29 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0