Jag vill ha kokt korv med stark senap

Ja, en kokt med stark senap vore göttans nu. Jag har lite huvudvärk, inte så farligt, som tur är.

Igår var första gången jag inte fick komma in på Satin när det var 20+. SUCK på det. Jag hatar att vara född 90. Jag kanske får säga upp kontakten med alla över 18 iofs, så slipper det bli problem. Jobbigt värre att man är sambo med en, bara. Och bästa vän med en annan, osv. Det var packat med folk och kön har aldrig varit så lång på Satin tidigare. Tydligen fick 18åringar komma in, tidigare under kvällen, men eftersom det var så mycket folk just när vi kom, så gick det inte. Det har ALLTID annars gått! Fasen. Jag var så irriterad. Jag svor nog konstant i 5 minuter. Kändes så i alla fall. Jag hatar att min ålder ska begränsa mig.

Det blev grillcorner efteråt istället. Sen gick jag & baby hem. Vi var vakna till 5 och pratade om kvällen och massa annat. Är så skönt att man kan vara som bästa vänner ibland, och älskare ibland. Helt perfekt.


Snart ska vi till Moa & Molly. Vi ska leka lite, kanske gå ut till parken och gunga och lite sånt. Jag saknar dom så mycket! Mina små kusiner. Dom är världens gulligaste. Utan tvekan.

Efter det ska vi till Mamma i hällabrottet och fira Linus. Ska bli mysigt också.
Nu ska jag äta lite frulle.
Hej!


Kommentarer
Postat av: LenaHuynh

Isabelle!!!!! Du svor fan i mig mer än 5 min i sträck, och du är typ väärldens sötaste för du kan fan i mig inte se arg ut =) hihi, visste det skulle komma upp i bloggen. Pussis// din troooogna bloggläsare ;)

2008-10-12 @ 20:32:20
URL: http://leenahuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0