Hösten i all ära...

...Men det är fasen inget roligt med alla förkylningar man drar på sig. Alla som känner mig, vet att jag är sjuk ungefär 80% av ett år. Hösten är fullsmockad med nysningar, hostande och huvudvärk.

Sitter för tillfället i skolan. Har inget att göra. Snart är det möte med handledaren angående mitt och Fridas projektarbete. Ska bli kul att få lite tips, kritik osv. Så man kommer igång ordentligt, liksom.

Ikväll är det Gossip Girl! Missa inte!

Nu ska jag förbereda med lite papper, projektplan osv.

Hej!


Kommentarer
Postat av: slico

VA!! DE E VÄLL INTE GG IKVÄLL?? vilken kanal i sånna fall det är väll greys som börjar på 5:an ikväll??

2008-10-01 @ 14:18:22
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0