Hemmagjord pytt

Idag vaknade jag runt 11 och njöt av att bara få ta det lugnt. Jag gick upp, ringde och pratade lite med älsklingslinus, kikade på tv och började laga lite mat. Jag fick värsta rycket och bestämde mig för att göra hemmagjord pyttipanna. Potatis, kyckling och lök, blev det. Göttans med stekt potatis. Var längesen. Jag kommer ihåg att farmor gjorde godaste stekta potatisen ever, förr i tiden. Kanske att jag tagit över nu och ska föra den stekta potatisen vidare.

Nu tittar jag på tv igen. Spelade lite gitarr förut och duschade också. Så himla himla himla välbehövlig ledighet.

Jag mår bättre!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Tesso

skönt att du mår bättre sötnos! :)

2008-10-20 @ 18:08:57
Postat av: ankii

va skönt för dig bello!! <3 tycker om dig!!!!

2008-10-20 @ 20:44:46
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0