Gymkort

Nu ska det köpas gymkort med tjejerna. 1360:- kostar ett årskort på Friskis & Svettis. Det får det bli. Ska bli skönt att träna. Hoppas det hjälper mitt immunförsvar också. Och så ska det bli skönt att få tillbaka kondisen man hade från när man spelade innebandy, vilket var många år sen. Får se vilken dag det köps, men i början av nästa vecka vore gött.

Vilken panik jag fick förut när jag inte trodde att det skulle funka att betala sminket från ebay. Som tur var fixade baby, så nu är allt i sin ordning och sminket blir snart mitt. Jag längtar! Ska bli så kul att få experimentera lite. Och extra roligt när man ska ut och ha kul, då man kan ha lite mer eftersom det är mörkare ljus.

Jag funderar på att börja spela in min musik. Känner som det vore ett roligt steg att ta. Bara för att se hur det känns, liksom.

Nu ska jag kika på tv och försöka må bättre. Är fortfarande sjuk, tyvärr.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0