Fringe

Idag såg jag första avsnittet av Fringe (reprisen från i veckan) och jag måste säga att det var riktigt spännande! Faktiskt. Trodde inte riktigt det först, men nu MÅSTE jag se nästa vecka. Lite överdrivet och amerikanskt ibland, men det är ju alla sådana program. Jag gillar science-fiction och därför passar det här programmet mig väldans bra.



Jag ska hoppa i säng snart. Ska upp tidigt imorgon.

Lite sånt som händer imorgon:
- Ta blodprover, 08.00
- Åka till skolan
- Kanske gå en sväng på stan
- Hem och städa lite
- Laga mat
- Plugga

En ganska randomdag. På kvällen kommer baby hem. Då ska vi mysa, och 00.00 firar vi att han fyller 20!! Min älskade fästman blir 20 år och får gå på systemet och... ja, vad mer får man göra? Det är väl typ det som läggs till på "kan-göra-listan"? Ja, iaf... 20 år och det ska firas på tisdag.


En bild ifrån Turkiet dagen då baby fyllde 19. Samma dag som vi förlovade oss! <3



Nu ska jag nog sussa. Godernatter!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jo, lite så tänker jag med.

Min egen mor är också ett bra exempel.

Hon gick inte ens gymnasiet men har nu utbildat sig och arbetat sig uppåt och jobbar nu på Göteborgs Universitet. Ganska bra för någon som inte ens har ett gymnasiebetyg.



Dock blir det ju lite svårare att skjuta upp utbildningen nu, om den nuvarande regeringen får fortsätta att bestämma.



Men jag ska verkligen kolla upp möjligheterna att byta till något roligare, som jag kanske trivs med (:

2008-10-06 @ 10:56:17
URL: http://www.getagripSophia.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0