Barn är så härliga

Natalies lillasyster Rebecka, 1 och ett halv år, och jag sitter i deras vardagsrum och leker med en kortlek som är utspridd på bordet. Jag pekar på olika kort och räknar samtidigt. Rebecka tar upp en kung och jag säger "Det där är en kung." Rebecka tar sedan upp jokerkortet. Hon pekar på kortet och säger "faster" på syrianska. Tack vare mina extrema kunskaper inom syrianskan, förstod jag vad hon sa och jag började asgarva. Jokern var i stil med dessa:



Någonting säger mig att hennes faster inte skulle jubla om hon hörde vår lilla konversation.

Jag ÄLSKAR barn!

Kommentarer
Postat av: sanne

Haha, haha, haha ( asgarv) För härlig tjej!

2008-10-29 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0