Äntligen!

Klockan 14.30 har jag tid hos vårdcentralen! Äntligen! Jag satte klockan på 06.30 imorse för att fråga mamma och pappa om de kunde ringa. Jag hade ringt själv, men tack vare det extremt dåliga Comviq Kompis, har jag aldrig pengar. Pappa fixade telefontid (tack för hjälpen pappa<3) och nu har jag fått en tid för att prata om mitt magont. Jag är hemma och mår piss idag med, men som tur var kan mamma skjutsa mig till vårdcentralen. Ska bli skönt att få reda ut vad som är fel. Hon jag pratade med i telefonen sa (såklart): Det kan ju bero på att man bara har orolig mage, och inte att man är allergisk. Herregud, det är som att dom har standardsvar till allt. "Det är ett virus" är ju den mest förekommande. Jag VET att det är något mer än bara "orolig mage". Det är antagligen laktosintolerans eller något liknande. Nu längtar jag bara tills jag får veta vad det är, så jag slipper ha så ont hela tiden.

Har huvudvärk för tillfället. Beror nog på att jag har vaknat miljarder gånger under natten och hostat och snytit mig.

Kvällen ska spenderas i lugn och ro hemma hos mamma. Ska nog se någon film eller så. Blir mysigt.

Nu ska jag äta lite frulle.
Hejhej




Är jag laktosintolerant blir det byebye till chokolada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0