1 år förlovade och ikväll blir det mys!

Idag, för ett år sedan, förlovade vi oss, jag & Linus. Det var i Turkiet. Det var solnedgång. Först åt vi en god middag för att fira Linus födelsedag, och bara var helt saliga. Det blev mörkt och vi gick ut på den stora bryggan och tittade på stjärnorna. Han frågade om jag ville förlova mig med honom. Jag sa ja. Vi pussades och låg på bryggan och bara höll handen en lång stund. Det var underbart. Det var magiskt. Det var kärlek.

Nu är det ett år senare. Känns som att det bara var några veckor sedan. Helt skumt. Nu bor vi ihop och är fortfarande sådär pirr-i-magen-förälskade.

Ikväll kommer lite kompisar hit. Vi ska säkert äta något, sjunga lite singstar och bara ha allmänt trevligt.

Nu ska jag gå till bussen. Synd att man inte kan vara ledig idag och få krypa tillbaka till Linus som ligger och sussar i sängen.

Ha en fin dag.
Hej!


Linus i solnedgången i Turkiet, dagen efter förlovningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0