Om bara den där jävla hostan kunde gå och dö så...

Ja, då skulle allt vara mycket bättre. Men dessvärre lever hostan fortfarande. Hostattackerna är hur jobbiga som helst och man skulle kunna tro att jag blöder på hela insidan av bröstet.

Jag åt 4 clementiner förut... på typ 5 minuter. För att chocka, liksom. Tänkte att en C-vitaminbombning skulle skrämma det onda i min kropp, men ICKE.

Idag har jag lyckats bränna min mat 2 (!!!) gånger. Inte samma mat, alltså. Utan både lunchen och middagen. Herregud. Jag bränner ALDRIG min mat annars. Det är photoshops fel. Jag var som trollbunden.

Jag vill ha en ny kamera! Min kamera är sämst. Jag har tagit mer än 13 000 bilder på den stackarn. Och med tanke på hur billig den var, kan inte så många bilder göra gott.

Helg snart. Jag väntar bara på att bli frisk, jag. Inga roliga planer för min del heller. Eller - mysa med Linus! Åh. Jag saknar honom! Han jobbar! Suck... Bra att han kommer hem snart. Jag vill kramas. Jag har min lingonvecka... Eller "Fabror Jens" som vi sa på högstadiet. Mens, kan man ju också skriva. Men det låter ju inte så snyggt. Jag har inga problem med att prata om ordet i sig och innebörden, det är bara att ordet inte låter så snyggt när man säger det. Det låter så tråkigt. Mens. Typ som bläaoewh. Det låter inte heller kul. Farbror Jens eller Moster Rosa låter roligare. Eller lingonveckan eller vad man nu föredrar. Och den perioden i månaden är redan hur tråkig och jobbig och smärtsam som helst, så man gör vad man kan för att få det att låta roligare.

Ja, jag är rastlös.
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0