Myskväll

Gårdagen var tokrolig. I alla fall innan slutet. Men det var nog allt som allt den roligaste kvällen på länge. Mycket tack vare Ilona. <3

Idag vaknade jag vid 3. Inte bakfull alls, som tur var. Synd dock att man missade hela dagen. Känns så onödigt. Men vi gjorde det bästa av dagen ändå. Vi myste lite, åt lite frukost och sen så såg jag på Mitt feta grekiska bröllop och Grey's anatomy. Linus handlade lite mat och sen så fixade vi potatisklyftor i ugn med kycklinggryta, typ. Eller kyckling i sås, snarare. Göttans! Och lite godis blev det efteråt, till Erik & Mackan.

Ska snart försöka sova. Kommer nog inte gå så bra med tanke på att jag typ vaknade nyss (känns det som iaf).

Ska handla almanacka imorrn. Jobbalamanacka. Så man har lite ordning på saker och ting.

Ska faktiskt bli skönt att flytta hem igen. Jag och Linus hatar den här lägenheten och vi längtar tills vi får en större i framtiden. Jag har alltid behövt tid för mig själv och velat kunna stänga in mig i ett rum och bara få tänka. Det går inte i en etta.

Nu ska jag mysa med Linus.
Hej!


Kommentarer
Postat av: LenaHuynh

Men Isabelle. . . var inte jag rolig under kvälleeen då? Är lessen nu =( Haha, needå. Hoppas allt är braa med dig iaf :) Puss!

2008-11-19 @ 07:34:49
URL: http://leenahuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0