Kanske är dags...

... att visa att man inte gått och dött. Var väl några dagar sedan jag skrev. Jag har blivit sjuk. Fått mer än 38 graders feber och hostar som om jag inte gjort något annat än rökt hela mitt liv. Snorar hela tiden också, och dom som känner mig VET att jag hatar snor. Detta betyder alltså att jag hatar mig själv just nu. Det är därför jag inte skrivit något inlägg i bloggen på sista tiden. Jag har prioriterat sängliggande, tvtittande och andra ostimulerande aktiviteter.

Linus är hemma hos oss, jag är hos mamma. Det är heller inte kul. Jag vill få pussar och pill på ryggen och massage nu när jag mår dåligt... Det får jag iofs annars också, MEN speciellt NUNUNU vill jag ha det! Jag saknar dig Linus!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och tycka synd om mig och hoppas att Linus ringer och säger att han älskar mig... för sisådär 40e gången idag. Man behöver få höra sånt när man mår dåligt! Så det så!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0