Det var ett tag sen...

Nu har jag börjat slappa till med bloggen igen. Fast jag orkar faktiskt inte skriva en massa intetsägande inlägg bara för att. Jag har haft massor att göra i skolan och varit helt slut när jag kommit hem. Fyfasen vad jag längtar till studenten!

Helgen var mys. Det blev ljusstöpning och glöggdrickande hos mor. Vi satte till och med på lite jullåtar. Jag ÄLSKAR julen. Det är så himla mysigt med alla ljus och granen och snön och glöggen och pepparkakorna och skinkan och och och... ALLT.

Idag händer INGENTING. Tråk. Kanske borde ringa Natta och Phi och kolla om vi kan fika lite eller något. Klockan är bara 12 och jag börjar redan bli trött. Bara för att vi sov i en 120säng inatt! Suck... Dagens I-landsproblemo, I know. MEN... det är faktiskt så att jag och Linus inte sover bra i den sängen. Vi båda är toktrötta på mornarna. Vi är vana med 180sängen. Man vill ju ha space ju. 120sängen går bort helt.

SNÖ!
PROMENAD!
JA!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0