Bra där, Halebop!

Den mobilen jag visade att jag skulle få hem, kom hem igår. Jag blev så SJUKT missnöjd. Det var värsta B-mobilen och kändes som något man hade för flera år sedan. Jag kontaktade Halebop och snälla som dom var, får jag byta! Jag kommer ha kontantkort ett tag tills jag bestämmer mig för vilken annan mobil jag vill ha.

Den som lockar är:
Sony Ericsson W760i Fancy Red


ÅÅH, den här är så snöögi.

Jag mår lite bättre! Febern har gått ner och jag hostar inte lika mycket som förut... dessvärre är "inte lika mycket" fortfarande "massor" jämfört med i vanliga fall.

Ska nog försöka ta mig hem till Örebro idag också. Saknar Linus så mycket. Blir galen.
Nu ska jag vila lite till!
Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska oxå få ny mobil snart wiiie :D

2008-11-05 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0