Bra dag

Idag är vi lediga. SKÖNT! Veckan har gått jättebra. Fick massor gjort i skolan, vilket var skönt. Men jag stressade också en hel del, vilket jag inte borde göra egentligen. Var ju det jag skulle sluta med, liksom. Men, hursomhelst - Bra vecka.

Idag träffade jag den familjen som jag kommer att vara avlösare åt! Ja, jag har fått jobb! Jag kommer att "ta hand om" en liten pojke på 5 år. Han var hur härlig som helst! Och mamman med! Åh, det känns bra!

(Jobbet som avlösare handlar om att man avlöser föräldrarna, vilka har ett barn med ett funktionshinder. )

Idag ska jag hem till mamma. Ska bli jättemysigt. Saknar henne. Vi ska äta tacos (hoppas!) och kolla film eller något. Brabrabra dag!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen ska vi åka till mor.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0