Stekstekstek!

Idag var det stek i solen, som gällde. Linus spelade fotbollsmatch och jag och Natalie stekte oss rödbruna. Jag gillart. Kul/pinsamt var dock att jag (under de första 10 minuterna) inte alls hittade Linus på planen. Efter mycket diskussion med Natalie kom vi fram till att han var nummer 5. Jag var dock ytterst skeptisk då han inte alls sprang som Linus brukar, eller hade samma frisyr. Kanske hade han klippt sig en snabbis innan matchen eller fixat frillan annorlunda, tänkte jag. Efter ca 25 minuter gastar Natalie: "DÄR ÄR JU LINUS! I ANDRA LAGET"... jag som var säker på att dom spelade i röda tröjor, men icke - gröna var det visst. Där satt man alltså och hejade och ropade på en viss nummer 5 och hans lag i en halvtimme. PINSAMT... Najs fotbollsfru jag är. Tur att Linus bara skrattade efteråt, även om jag hade haft en annan älskling i en halvtimme.

När jag väl tittade på den rätta Linus såg jag hur duktig han var och jag var stoltast i stan.


Ikväll ska vi till mor. Vi tar bussen 22.35. Saknar dom så mycket, så jag kunde inte säga nej. Stackars Linus dock... han har jobbat hela natten och spelat fotbollsmatch. Han är stentrött, men ställer upp ändå <3



Laktosintolerant, har man gått och blivit också. Lite sådär till våren. Vissa får pollenallergi, vissa laktosintolerans. Inte lika najs och jag gillart inte alls.

Jag gillar inte heller att jag har fullt med APU-uppgiter att göra och att jag inte heller har någon motivation till det alls. Jag lider när jag tänker på att jag inte kommer att få se alla söta barn på måndag. Praktiken är över och lite av min glädje med den.


Hejpi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0