Pitcher's och trevligt folk

Ikväll, efter min och Ilonas tur på stan och vårt pastasalladsätande, blev det Pitcher's med hennes bekanta. Det var trevligt folk och en allmänt skön sommarkväll.

Efter taxin hem möts jag av världens sötaste pojkvän som ligger och snarkar i sängen. Han ska upp om 3 timmar för att jobba. Stackars älskling. Själv njuter jag stenhårt av ledighet. Imorgon ska jag storstäda, vilket jag faktiskt ser fram emot, tro det eller ej. Vi har möblerat om och det ska bli kul att få undan alla kläder (som inte blivit uppackade än - resväskorna från Grekland, alltså) och se om det ser bra ut med möbleringen.

På fredag blir det tjejfest hos Ilona och antagligen utgång efter det. Vart vet vi inte än. Hoppas på en riktigt rolig kväll.


Jag såg att The Subways har gjort en ny skiva. Jag dog lite och fixade hem den direkt. Åh, imorgon ska jag toklyssna som aldrig förr.

Nu ska jag nog sova.
Hejpi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0