Mycket singstar nu på sistone...

Men jag älskar't! Tänk att det kan vara så roligt att bara sjunga. Jag har även lånat hem en keyboard som är kopplad till datorn. Vill lära mig att spela på en sådan nu. Gitarr kan jag ju faktiskt rätt så bra.

Håller på att skriva en ny låt också. Blev dock jätteirriterad idag när jag skulle försöka sätta ackord till texten. Det gick verkligen inte. Får kanske lite oväntat inspiration och då kanske det släpper.

Jag har nääästan bestämt mig. Det blir nog en Canon EOS 400D Black för min del. Det kommer svida i plånkan, men det är det nog värt. Jag älskar att fota. Min nuvarande kamera är dock sämst, så nuförtiden blir det knappt några kortknäppanden.


Åh, sicken beauty!


Idag har jag och baby bara varit hemma och spelat Call of Duty 4. Vi är besatta båda två. Vi åt falukorv & makaroner också. Jag kände för lite vanlig mat. Det har blivit alldeles för mycket hämtmat och restauranger den senaste tiden. Plånisen har konstant sveda. Det är inte rättvist mot den ju.

Snart blir det köp av gymkort också. Tjejerna - Natta & Phi - är på också! Antagligen Friskis & Svettis, för vår del. Nära, billigt och bra.


Här är lite bilder ifrån singstar-aftonen hos mig då mina småsyrror sov över:


Jag & Hilda


Linnéa, Jag & Hilda


Cissi (brors sambo) & Hilda


Bror Victor rockar loss


Haha, det ser ut som bror har bröst. 


Den här bilden är inte ifrån singstarkvällen, men baby är så söt så han måste också få vara med.

Jag älskar dig, Linus


Jag var hos mina älskade små kusiner Moa & Molly häromdagen också.
Titta så söta!

Molly är toksöt och står och ritar lite.


Moa posar så fint!


Detta var lite utav de närmaste dagarna.
Ha en bra kväll!
Hejpi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

satsa på en nikon istället, =)

2008-07-21 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0