Middag med älsklingarna

Just nu är jag och Natalie hemma hos mig och fixar oss lite. Vi lyssnar till nostalgiska toner av Eiffel 65 - Blue. Wunderbar! Inatt sov jag hos henne. Vi hade en myskväll med gott att äta. Hur bra som helst.

Ikväll blir det middag med älsklingarna Natalie och Phi och deras klasskompisar. Efter det ska jag hem och mysa med älsklings Linus. <3



haha, hon är så underbar!


Vi handlade gött att äta på ICA. Hon försöker skapa ett hjärta med handen. "Ett halvt hjärta iallafall..."


Jag posar i badrummet


Åh, Natalies lillasyster Rebecka är så söt! Hon säger mitt namn också!
"Abel!" är jaaaaag! :D


Natalie posar i rummet. ÅH, du är så vacker babe! <3

Nu ska vi knalla upp på stan.
Hejpi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0