En såndär lista man egentligen hatar...

Men, jag har inget annat att göra i några minuter innan jag ska knoppa. Linus ska ringa snart också. Jag saknar honom!

Senaste:

Låt du hörde: Lyssnade på hela Coldplay-skivan förut, så någon av dom blev den sista.
Film du såg: Arn, med Linus igår eller iförrgår. Ganska bra faktiskt.
Mat du åt: Korv med bröd. Hur kul lät det? suck...
Kram: Linnéa
Puss: Syskonpuss = Linnéa, Älsklingspuss = Linus
Fest: Fredags! Krogen! Klaras! Dans! Underbart!
Känslan: Saknad av Linus.
Ilska: När jag läste kommentarerna i Blondinbellas blogg om att hon får skylla sig själv för att hon blev utsatt för övergrepp. VILKA STÖRDA MÄNNISKOR ÄR DET VI LEVER BLAND?! Det är ALDRIG (!!!!!!) den utsattes fel! ALDRIG!!
Resa: Grekland! Det var underbart :)
Glädje: När jag kramade om lillsyrran Linnéa jättehårt och började storlipa för att jag älskar henne så mycket.
Dröm: Hmm.. Jag hade det på tungan, men nu minns jag inte. Men det var säkert någon dröm där jag blev jagad eller skjuten på. Jag drömmer alltid sånt.
Boken du läste: Gossip Girl, den första.
Personen du träffade: Mamma, när vi alldeles nyss tittade på tv.
Personen du pratade i telefon med: Linus! <3
Personen du fick sms av: Linus!
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort. Åt dock på IKEA senast. Usch...
Gången du var utomhus: Nyss då vi åt den grillade korven på verandan.
Gången du sov: natten till idag?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lite klurigt att få hela familjen tillsammans då mina föräldrar är skilda. Men om jag ska räkna alla, borde det nog ändå bli min brors student förra året. Då var både mamma och pappa med och respektive familjer. Alltså mina två familjer.


Så, nu ska jag sussa!
Godnatt!
Hejpi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0