En riktig pang-helg

I helgen var det kalas och ståhej för hela slanten. I fredags var det utgång med klassentjejerna och i lördags var det singstarmys med älsklingstjejerna. Den otrevliga bakfyllan är nu förbi - tack för det - och jag är den vanliga Isabelle igen. Men åh, så underbart kul det  var i fredags! Dans hela kvällen och en bra bit in på natten - tills dom stängde - på Klaras, vilket var otroligt roligt! Skall göras om snart! Dock skippar jag nog ett antal drinkar den gången.

Lite bilder från helgen:

Ilona & Jag innan Klaras <3


Phi är såååå snygg!


Jag & Ilona... igen... lite mer onyktra denna gång...


Sanne & Jag försöker le bra...


Nu till något annat:
Jag är lite förbannad, nämligen. Jag har haft FULLT UPP de senaste dagarna. Jag har inte haft NÅGON tid alls i solen. Jag har LÄNGTAT efter att få sola och bada. MEN NEJ! Såklart ska jag ha MASSOR att göra. Men så igår... när jag äntligen hade hela dagen åt att inte göra något alls. DÅ SKA DET BÖRJA ÅSKA?! Vad är det för skit? Men som tur var fick jag ju den goda nyheten att solen visar sig idag med! Så: Tack Moderjord, för att det är sol idag också! Nu ska jag sola stenhårt! Du får en puss om du visar dig.



Nu ska jag fixa mig lite. Hejpi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0