Biljard - inte riktigt min grej

Efter middagen med älsklingarna häromdagen, spelade vi biljard. Det var lätt att konstatera att det inte blir något mästerskap i biljard för min del. Jag sög, rent ut sagt. Jag fick inte till det rätta knycket, vilket tydligen behövdes. 3 förluster i rad, för min, natalies och phis del - utklassning, helt enkelt.


Igår tills idag var mina söta lillsyrror hos mig. Vi sjöng singstar och åt god mat och snacks. Det var massa mysigt och kommer garanterat göras om oftare.

Just nu är jag svullmätt på tacos. Jag och älskling är hos mor i hällabrottet. Kanske att det blir lite film till kvällen... det är iofs kväll... men senare ikväll.

Tipset of the dag:
Terra Naomi - Never quite discussed


Jag älskar meningen: "Let's pretend that for a moment, we have never loved before". Så vackert, på något vis.

Nu ska jag äta naturgodis och glo tv.
Tipsa gärna tillbaka om underbar musik.

Hejpi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0