Tekopp, saknad & längtan

Tekopp
Idag gjorde jag klart min tekopp! Jag är faktiskt nöjd. Ska ta kort på den vid ett senare tillfälle och lägga upp här så att ni får se min skapelse.

Saknad
Jag saknar Linus! Denna vecka ska han jobba 14-23. Suck?!?!?!  vi kommer alltså återigen träffas pisslite, precis som förra veckan.

Längtan1
På söndag firar vi ett år, jag och älskling! Då blir det mys för hela slanten och pussar&gos i massor!

Längtan2
Det KANSKEKANSKEKANSKE kan bli som vi hoppats med lägenheten!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag vill verkligen. Allt skulle underlätta så enormt mycket då. Men vi vet inte helt än............ ÅH, HOPPAS!


Nu hade jag inget mer att skriva... för tillfället iaf.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0