Shoppingdag!

Ja, idag köptes det en hel del! Jag och älskling var nämligen på KID - hemtextil och IKEA, eftersom vi hade presentkort där. Dessvärre glömde jag presentkortet till KID hemma, så jag fick lägga undan allt. SUCK! Minnet är inte alltid på topp. Speciellt inte när man har massor att tänka på. Dock fick vi två fulla kassar från IKEA.
TACK PAPPA! <3

Idag tittade vi på lägenheten! HOPPAS att vi får den. Inte alls säkert än, men hoppas får man ju :) Den var TOKFIN!


Hur som helst... På Ikea handlade vi:

17 lådor / burkar - typ matlådor (i ett pack)
3 saxar
Decilitermått
6 stora glas
6 vinglas
2 plastskärbrädor
2 fina glastallrikar
2 tekoppar / cappucinomuggar
1 besticklåda
3 smålådor
1 tillbringare

DET BÄSTA AV ALLT - ALLT gick under 300 KRONOR (295: för att vara exakt)!!

Ikea är jävligt bra :)


På KID köpte jag (eller ska jag hämta imorgon):

2 kuddar
2 kökshanddukar
2 förvaringspåsar
1 bäddlakanset
1 löpare

Detta gick på 285 kronor! :D Det var 30-70% rea i butiken. 30% på ALLT och 50-70 på utsatta varor. BILLIGT!
Passa på och fynda!


Bra dag idag. Hoppas det fortsätter så :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0