Second hand köp!!

Idag var jag på Navet i Hällabrottet, Kumla. Där finns MASSOR av snygga begagnade fynd.
Här är dagens skörd:

image74
Gardiner, äntligen! Och i en av mina favoritfärger "äppelgrön". Jag gillart massa!
75:- för två längder är brabrabra pris, också!


Karamellskål! JAG ÄLSKARN! Vill dock ha en i turkos också. Kostade 40 :-


Ursäkta suddigheten, men det var nästan slut på batteri.
Hur som helst - 35 kronor för 4 koppar och tillhörande fat. SÅ SÖTA!


Salladsbestick för 10:-


Suddigt igen, sorry. Glasen å andra sidan är inget att be om ursäkt för. De kostade nämligen bara 3 kronor styck!
Tokbilligt, jag vet. Guldkant längst upp och glasen ser liksom "blåsta" ut. Jag love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0