Julklapparna & reaköpen

Ja, i alla fall några av dom kommer här:


Röd träskål och svart kudde ifrån Indiska - 79:- för vardera.
Detta var reaköp med presentkortet av far <3
 

Fyra muggar ifrån Cissi


Stora tallriken av mor (fick 6 stycken) och den minsta köpte jag i två exemplar (det var dock inte rea, men det betalades även det med presentkortet).


Dessa bälten är från Myrorna och kostade endast 30 kronor styck. Jag gillar!


Detta halsband kommer jag inte riktigt ihåg vart det införskaffades, men 30 kr kostade det i alla fall.

 
Denna skönhet köpte jag för halva priset på Betlehem Bazzar som ligger ungefär mitt emot Rosali's Deli. Kostade 160 kronor och jag love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0