Idag blir det tjejmys!

Jadå! Idag ska jag bege mig inåt Örebro och till min älskling Natalie. Där kommer även Phi att vara :)
Vi ska baka, äta gott, spela kort och prata massor. Var ett tag sedan sist.

Linus är iväg och kollar på någon fotbollsturnering, så han träffar jag inte förrän imorgon då vi ska kolla på en lägenhet! Hoppas verkliiiiiiigen att den är fräsch och fin!

Just nu sitter jag i morgonrock. Mina ögon kliar lite. Har fått något skiteksem på ögonlocken. Små röda prickar. Vet någon vad det kan vara? BERÄTTA FÖR MIG DÅ, TACK! Jag blir nämligen galen på dom.


Ska snart ta massa allergitester också. Har varit förkyld - hostat och nästäppt - i ungefär ett år. Varje kväll hostar jag så att lungorna nästan sprängs... men bara nästan.


Hoppas ni alla får en fin dag och att ni också har bytt lösenord lite här och var, för att förhindra att någon hackar sig in.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0