I brist på tidsfördriv

Ja, iofs är ju detta ett tidsfördriv, men jag har inte gott om dom, vill jag lova. Jag är SÅ RASTLÖS! Jag har verkligen ingenting att göra. Jag spelade lite gitarr förut, målade även en skvätt också. Blev dock inte nöjd så jag gjorde om. Ska fortsätta när den torkar.

Jag sitter och kollar på photoshop makeovers på youtube - förstår ni hur tråkigt jag har?!
Kan inte någon förgylla min fredag?

Jag saknar Linus... men det kanske märks. Ni läste det säkert mellan raderna, i alla fall ni som känner mig.
Han ska dock komma hit imorgon. ÅÅÅÅH, vad jag längtar. Jag ska pussa sönder hans lilla mun! WIE! <3


Nu ska jag fortsätta och se på youtube... om ingen stoppar mig, vill säga. Men det verkar inte så.
Suck.

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0