Hemma och har så otroligt tråkigt

SUCK! Jag är hemma. Har varit här hela dagen och inte gjort någonting alls. Bara degat, kollat tv, glott runt på internet. åååååååååh, det är så tråkigt! Jag vill inte vara sjuk! Jag vill inte ligga efter i skolan mer!
Fan vad skönt det vore att bara hoppa av, jobba i ett år, spara pengar och resa runt i världen. Skulle i alla fall vara mycket vettigare än att jobba arslet av sig i skolan för att man råkar vara sjuk.


Jag saknar Linus som en tok också. Jag vill vara med honom! NU! Jag behöver hans pussar och kramar och mys och gos och andetag mot min hals och fingar på min rygg. ÅÅÅÅÅH, ingen bra dag idag!

I ren protest mot allt - HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0