Detta bådar inte gott...

Nej, min kära mor har blivit magsjuk. Jag är rädd att jag kommer att bli smittad, eller redan är smittad. Hade det varit en vanlig vecka hade det kanske inte varit hela världen. Men imorgon har jag och min grupp en STOR redovisning om Medeltiden på Svenskan. Jag MÅSTE vara där, speciellt då vi BARA har redovisning och inte något inlämnande av arbete. HOPPAS att jag klarar mig... dock har jag inga bra meriter av att slippa undan sjukdomar.

Och som om det inte redan var dåligt - jag var hemma idag. Jag hade migrän. SUCK!

Som ni märker är det inga bra dagar för mig. Förhoppningsvis fixar sig allt med extrajobb och lägenhet och sånt, och då kommer jag säkert vara lite gladare igen. Ha tålamod :)

Positivt med veckan är dock att jag och älskling har gosat massor. Vi brukar inte alltid hinna med att kramas och pussas och mysa så mycket, eftersom det är massa pluggande och träningar osv, men denna vecka var det underbart. Känns nästan som att man är nykär igen. Ljuset i mörkret, helt enkelt.


Jag saknar Linus. Han tränar och ska sova hos sig inatt. Kanske är bäst om jag åker på magsjukhelvetet.
Hoppas du inte får det, älskling! Du måste jobba och tjäna pengar så vi kan skaffa lägenhet! :D



Nu ska jag inte skriva mer.
Ha en bra kväll / natt :)
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0