Rödtott igen...

Ja, kära nån. Mitt hår har gått igenom hela färgskalan snart. Känns som jag fick med åtminstone 5 färger idag... om inte fler.

Hursomhelst - efter många misslyckade försök till att få en snygg blond färg, sket jag i det och färgade mig rödhårig igen. Som förut, fast mer intensivt. Det känns lite tråkigt att inte kunna vara blond, jag gillade det, men jag orkade fan inte gå igenom blondfärgnings/blekningsdjungeln igen. Den var gigantisk och en riktig pain in the ass.

Bild på rödtotten kommer senare :)

Småsyrrorna sover över hos mig! Eller dom ligger på madrassen just nu och kan nog inte sova. ååh, det är så mysigt att dom kommer hit och sover över. Hos mig, i min och linus lägenhet. Det känns så roligt.

Imorgon blir det plugg för hela slanten och jag ska även försöka hinna med att tvätta lite... om jag orkar :)


PÅ LÖRDAG ÄR DET FEEEEEEEST! :D

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0