Jag har varit dålig på att...

1. Uppdatera bloggen - jag vet. Men till mitt försvar - Man får faktiskt inte lika mycket tid till datorn när man precis flyttat hemifrån. Det är annat som prioriteras.

2. Hålla mig frisk. Ja, jag är sämst på det. Sämst! Jag är sjuk jämt, och jag var tvungen att ställa in mitt allergitest eftersom jag hade en viktig lektion. SUCK!

3. Lägga mig i tid. Varje kväll har klockan tickat bort mot 01. Det är DUMT! Jag är alldeles för trött om dagarna. Skärpning från min sida! Snarast!

BRA saker (lite variation):

1. Jag håller på att skriva en TILL låt. Den första var till Linus och den jag gör nu är inte direkt till någon... men jag tror att den kommer att bli bra.

2. Shoppa! Jag är bra på det. Jag har handlat massa bra saker. Dock hatar jag att köpa trosor. Antingen är dom för små eller för stora. Jävla skit. Men det var bara en liten parentes i mina "bra saker".... bara så ni vet.

3. Vi (Jag och Linus) håller oss UNDER budgeten! Vi är billigare än vad vi trodde :) maha!

4. På fredag blir det färd mot STOCKHOLM! Och på lördag är det SMASHING PUMPKINS! <3

Nu ska jag mysa med min älskling!
 
HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0