Studenten

Jag längtar till studenten så enormt mycket. Vill bara få bli klar nu. Alla säger att man ska ta vara på skoltiden och att man kommer sakna det sen. Ja, mycket möjligt, men helt ärligt är jag så sjukt trött på det nu. Jag vill jobba och tjäna pengar och flytta till en egen lägenhet, eller utomlands eller ihop med tjejkompisar. Vore så himla kul.

Nu bor jag för övrigt hemma igen. No more eget ställe med Linus. Alla möbler är flyttade och jag är nu hällabrottetbo(?). Hursomhelst - det känns faktiskt bra. Saknar Linus, men som tur var kommer han vara här mycket. Han kommer faktiskt hit alldeles strax. Vi ska mysa lite och äta kvällsmat. Sen ska jag sova. Jag är dyngtrött. Somnade nästan på lektionen förut. Fast det gjorde iofs ungefär 10 stycken med mig, så jag var inte ensam om att vara trött.

Nu ska jag vila lite och sen duka fram lite kvällsmat. Jag tror att jag ska koka ägg. Det lät gött.
Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0