Julpysselochbakdag

Idag har vi verkligen legat i. Julgodis så det räcker och blir över... antagligen i månader framöver. MASSA olika sorter. Herrejisses, att vi orkade. Och så gjorde vi julkort. Det var mysigt att pyssla lite med syrran. Hon är så himla duktig, hon.

Spelade lite gitarr förut. Skönt att hinna med det också. Har varit så stressigt den senaste tiden, men nu hinner jag med minsann.

Imorgon ska jag och Phi och Natta julhandla. Har köpt till alla förutom baby. Det tillägnas en hel dag åt. Bara till honom. Måste ju fixa massa fint!

På torsdag är det slut, för den här terminen. Jullov i nästan 3 veckor! NAJS. Den 22a blir det nog tjejkväll här hemma. Natta och Phi och jag, såklart. TOKMYS!


Nu ska jag duscha. Sen sova.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0