Jullov imorgon!

I love it.

Idag jobbade jag och Fredus med Projektarbetet jättelänge och tokbra. Vi har skrivit ungefär 25 sidor hittills. Vi är stolta över hur bra vi hållit oss till planeringen! Trots min sjukskrivning och sånt. BRABRA!

Nu är jag hemma... hos mamma... eller hos mig... Jag har ju inget "mitt" längre iofs, så jag kanske måste sluta säga "hos mamma" och säga "hos mig" istället. Vi har bakat pepparkakor och sånt mys.

Sen blir det Grey's Anatomy! WIE!

Brabrabra låt:


The Shins - New Slang


Imorgon är det jullov! Ett välförtjänt sådant. Den 22a till 23e sover girlsen hos mig. Natta och Phi. Vi ska ha SÅ mysigt! Den 23e är jag barnvaktis en sväng och sen ska jag hem och fixa inför JULAFTON! Åh. Jag längtar!

Nyårsafton? Ja, jag vet inte riktigt än. Kanske tjejmiddag? Kanske fest? Ge mig tips, någon!

Nu ska jag nog duscha lite.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0