Jobbhelg

Imorgon är det luciafirande på lillasyster Linnéas skola. Efter det är det luciafirande på min skola. Slutar halv 2 och då ska jag luncha med baby. Coco Thai blir det. GÖTT! 16.30 börjar jag jobba, till ungefär 21-22. Efter det ska jag nog sova hos Natalie. Orkar inte åka hem med tåg, börjar nämligen jobba igen runt 10 på lördagförmiddag. Känns lite onödigt att åka hem och sen tillbaka. Och så får jag mysa med Natta en sväng också. Det blir bra.

Efter jobbet på lördag (runt 18) åker jag tåg hem till mamsen. Vi ska ha myskväll med god mat och film. Söndag består av JULMYS! Hela dagen! Julbak, julpyssel och jullåtar. Linnéa, jag och mamma ska ha en heldag med bara sånt julroligt. Hoppas att Linus också kan vara med. Får fråga honom.

Nu ska jag spela lite True colors på guran och sen duscha och sussa.

Hej!


Baby, I miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0