Väskan är redo att hämtas och hängas... på min axel

Min älskade väska finns att hämtas. Jag är så glad. Ska springa iväg om en stund och hämta den, och hänga den över min axel. Där ska den bo ett tag. Tills jag hittar en ny bebis, vilket tar ungefär någon vecka. Jag har ett beroende. Jag är medveten om det. Men jag älskar't!

Idag ska jag till mamma. Där ska vi äta tacos och kanske se någon film, eller bara umgås. Det var längesen känns det som. Ska bli jättemysigt.

Och tack pappa, för att hjälpen! Jag älskar dig jättemycket och jag är så glad att jag har dig i mitt liv.



Nu är Linus iväg och spelar match. Han kommer nog hem snart. Hoppas att han är några mål rikare då. Han ser så glad ut efter en lyckad match. Den glädjen kan man leva på hela dagen. 



Ifrån gårdagen innan Klaras:

Sanne & jag <3


Såhär suddigt blev det inte riktigt, men jag var bra glad i hatten mot slutet av aftonen.


Sanne & Tesso! <3 Underbara!


Klassiska cp-minen


Sanne & Jag <3


Det var allt just nu.
Hejpi!

Kommentarer
Postat av: sliccco

åå sista bilden på dig och sanne var ju underbart fin!! <3 de andra var oxå fina men den

var bara wooww... pusssss din käre vän som e barn fortfarande hihih!^^

2008-08-24 @ 19:25:54
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0