Varför i helvete ska alla se ut som skelett?

VARFÖR ska alla banta ner sig och se ut som skelett? VARFÖR är det idealet? I vilken SJUKT HJÄRNA är det en sund kvinna? Okej, om man föds smal. Okej, om man har ätstörningar. Sådant kan man inte rå för. Det är INTE det jag pratar om. Det är dom som så medvetet förstör sina kroppar, sin hälsa, för att se ut som tandpetare! Nej, tacka vet jag kurvor.

En fråga bara: Har Rachel Bilson ALLTID varit sådär smal? Nej, det har hon väl inte? Eller? Jag hade för mig att hon hade betydligt mer kött på kroppen i början av OC och en bit in i programmet. Har jag fel? Jag kan mycket väl ha fel, men när jag såg bilder på henne kändes det bara som att hon gått ner i vikt. Hon var ju toksnygg förut! Nu tycker jag personligen att det enda som är snyggt är hennes ansikte. Hennes kropp är ingenting som jag tycker ser bra ut. Det är så jäkla sjukt att ALLA kändisar är size 0. Det är INTE VACKERT!




Andra som skulle kunna må bra av lite mer kropp:






Och denna hoppas jag verkligen är fejk. Men tyvärr tror jag inte det.



Det viktigaste är ju självklart att man ska må bra. Vikten är inte det viktigaste. Men det börjar gå över styr.

Hejpi


Kommentarer
Postat av: slicoooooo

du säger så mkt bra bello... tkr om dig <3

2008-08-03 @ 21:40:39
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0