Snart börjar Paradise!

Åh, det ska bli så skönt att sova sen. Jag har längtat hela dagen. Toktrött. Kom upp väldans snabbt imorsen, dock. Läskigt snabbt. Vad har hänt med mig? Jag tog tillochmed en tidigare buss... Herrejesus.

Visade runt alla ettor idag. Dom var så söta. Rädda och osäkra, fast vissa med falska självförtroenden för dagen. Man måste ju vara koool. Fjortispack överallt också.

På fredag blir det Klaras igen! Inspark, tydligen. Hoppas det blir kul!

Imorgon kommer Cissi (brors flickvän) hit och ska ha hudvårdsklass med mig, natta och phi. Hon säljer Mary Kay och vi ska få prova lite produkter och så. Ska bli massa kul. På måndag ska vi följa med till Slottet på ett möte där man får prova nya mineralprodukter osv. Åh, jag längtar!

Nu ska jag glo Paradise!
Pyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0