Projektarbete-dagen, numera

Från och med nu kommer onsdagar att innebära Projektarbete för mig. Lektionen innan har tagits bort och placerats ut under resten av veckan så mina onsdagar är lika med PA. För mig är det underbart. En hel dag att bara lägga all energi åt arbetet med Frida. Vi har dock lite panik. Vi ska träffas på stora biblioteket idag och komma fram till vad vi ska göra. Känner lite press på oss (läs: enorm) men det är då jag brukar jobba som allra bäst. Hoppas att vi vet vad vi ska göra i at the end of the day.

Efter det ska jag träffa Natalie & Phi. Förhoppningsvis ska jag klippa mig och färga. För och efterbilder kommer, om det blir så.

Nu ska jag äta lite frukost och mysa med min darling.
Hejpi!


Natalie, Phi, Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0